Oficjalnie najdroższy Turbo S Cabrio sprzedany w Polsce trafił w nasze ręce. Przy tym projekcie liczyło się jedno… Zero kompromisów. Po wypolerowaniu lakieru zabezpiecsylismy go powłoką ceramiczną Gyeon Q2 Mohs Plus. Dzięki ceramice lakier nabrał niesamowitej szklistości, głębi oraz odporności na chemie i warunki atmosferyczne. Po wyczyszczeniu i wypraniu wnętrza, całe je zaimpregnowaliśmy. O skóry trzeba bardzo dbać dla tego zabezpieczyliśmy je jednym z najlepszych produktów jakim jest Fenice Leather Care. Oczywiście na felgi położyliśmy powłokę membranową Max Protect Unc-r dzięki której felgi dużo mniej się brudzą i bardzo łatwo myją. Nie mogliśmy zapomnieć o szybach, plastikach, dachu cabrio i wielu innych detalach, które dostały zabezpieczenie.
Ostatnie projekty
- Pierwszy Aston Martin DB11 w Polsce
- Porsche 911 GT3 (2017) – FULL GYEON DETAIL & PROTECTION
- Porsche 911 R (991)
- BMW 750 Li – Full Gyeon Ceramic Protection
- Mercedes-Benz GT AMG – ceramiczne zabezpieczenie
- Lamborghini Aventador LP720-4 50th Anniversary Edition
- Ferrari 458 Italia
- Honda Civic Type-R FN2
- Porsche 911 GT3 – Racing Edition
- Porsche Macan S
- Ford Focus RS Mk2
- Porsche 911 997
- Lotus Elise
- BMW 5 f10 535d Individual
- BMW Z8
- Bentley Azure
- Ferrari 458 Italia Spider
- Porsche 911 Turbo S Cabrio (997)